Best Western Plus President Hotel at Times Square
Descriere Best Western Plus President Hotel at Times Square
Best Western Plus President Hotel at Times Square este situat in Manhattan, la numai cateva minute de Times Square si celebrul magazin Toys R Us din Times Square.
Situat la cinci minute de mers pe jos de 50th Street IRT Broadway Seventh Avenue Line, Best Western Plus President Hotel la Times Square dispune de un centru de fitness, un check-in si check-out express si aer conditionat. O cefenea, un salon de frumusete si camere supradimensionate pentru familii mai numeroase sunt doar cateva dintre facilitatile pe care acest hotel modern le are de oferit. Pentru confortul oaspetilor, hotelul ofera, de asemenea, room service, care este disponibil in timpul anumitor ore.
Best Western Plus President Hotel at Times Square are 334 de camere moderne si confortabile. O zona de relaxare, acces la internet wireless si filme in camera pot fi gasite in fiecare camera a hotelului. Un birou cu o priza electrica si o cada de baie sunt, de asemenea, oferite in fiecare camera.
Restaurantul deosebit de la Best Western Plus President Hotel at Times Square este deschis pentru mic dejun si serveste mancaruri vietnameze si japoneze pentru celelalte mese ale zilei. Alternativ, exista o selectie de optiuni de luat masa in imediata apropiere a hotelului. O gama larga de optiuni de luat masa sunt de asemenea disponibile in zona.
Best Western Plus President Hotel at Times Square este la o plimbare de 10 minute de Centrul New York City si Centrul Rockefeller si la o plimbare de 20 minute de New York Public Library si Muzeul de Arta Moderna. Personalul multilingv al hotelului este la dispozitia turistilor pentru a face vizita dumneavoastra cat mai confortabila.
Dotarile de la Best Western Plus President Hotel at Times Square
Hotelul Best Western Plus President Hotel at Times Square dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.