Le Meridien Munchen
Descriere Le Meridien Munchen
Cu un lobby foarte frumos si o zona spa care se lauda cu una dintre cele mai lungi piscine a vreunui hotel din oras. Hotelul se afla la numai 50 de metri de Gara Centrala din Munchen. Interiorul este superb decorat si hotelul ofera intrare gratuita pentru turistii cazati aici la diferite atractii culturale din oras.
Le Meridien Hotel Munchen ofera camere cu aer conditionat, decorate cu covoare confortabile si ecrane TV de 107 cm. Baile sunt imbracate in marmura si sunt dotate cu prosoape si produse de toaleta de cea mai buna calitate. Majoritatea bailor au atat cabina de dus cat si cada de baie pentru un confort sporit. Majoritatea camerelor de la Le Meridien Hotel Munchen au o priveliste deosebita spre gradina frumos decorata a acestui hotel de cinci stele.
Le Meridien Hotel Munchen dispune si de o sauna, o baie de aburi si o sala de fitness foarte moderna cu echipamente de ultima generatie. Turistii care doresc pot beneficia contracost si de un masaj relaxant.
Restaurantul Le Potager din cadrul hotelului serveste mancaruri cu specific mediteranean si vinuri dintre cele mai fine. Oaspetii pot servi cina in aer liber in curtea inverzita a hotelului. Le Bar ofera o gama variata de bauturi si gustari si este locul ideal in care va puteti deconecta dupa o zi indelungata de vizitare a obiectivelor turistice din Munchen.
Amplasarea hotelului este ideala ca baza pentru explorarea orasului Munchen si a atractiilor sale istorice. Locul in care se desfasoara celebrul Oktoberfest se afla la numai 5 minute de mers pe jos si exista un tren S-Bahn direct spre Aeroportul Internation din Munchen ce poate fi luat de la statia din apropiere. Toate cele 381 de camere de la Le Meridien Hotel Munchen ofera servicii si un confort deosebit, specifice unui hotel de cinci stele.
Dotarile de la Le Meridien Munchen
Hotelul Le Meridien Munchen dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.