Ambasciatori Hotel Florenta
Descriere Ambasciatori Hotel Florenta
Ambasciatori Hotel Florenta este un hotel ideal pentru turistii care vin aici in interes de afaceri cat si pentru cei care vin sa viziteze obiectivele turistice ale orasului. Ambasciatori Hotel Florenta se afla foarte aproape de Palazzo Pitti, Duomo, Ponte Vecchio si Galeriile Uffizi dar si restaurante si magazine.
Oaspetii de la Ambasciatori Hotel Florenta pot folosi salile de conferinte, Sala La Pergola pentru a servi cina, Aquarium pentru a servi un cocktail. Serviciile includ spalatorie chimica, room service, consiliere turistica si o casa de schimb valutar. Ambasciatori Hotel Florenta este situat chiar peste drum de gara Santa Maria Novella, fiind astfel situat intr-o pozitie ideala atat pentru a vizita orasul cat si pentru a ajunge repede la aeroport.
Printre cele 140 de camere de la Ambasciatori Hotel Florenta se numara si 6 apartamente. Toate camerele sunt decorate in asa fel incat sa poata oferi un grad sporit de confort pentru turistii ce aleg cazare in Florenta aici. Camerele de la Ambasciatori Hotel Florenta dispund de tv prin cablu, aer conditionat, telefon, mini-bar, baie proprie, internet de mare viteza, iar unele dintre ele au si balcoane cu privelisti extraordinare.
Personalul hotelului de la Ambasciatori Hotel Florenta este bine pregatit si cei de la receptie vorbesc mai multe limbi de circulatie internationala. Situat in centru, acest hotel modern a fost remobilat si reamenajat pentru a oferi cele mai bune servicii. Oaspetii primesc in pretul camerei si micul dejun care este cu adevarat delicios.
Dotarile de la Ambasciatori Hotel Florenta
Hotelul Ambasciatori Hotel Florenta dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.