
Best Western Grand Hotel Adriatico Florenta
Descriere Best Western Grand Hotel Adriatico Florenta
Situat in centrul istoric al orasului Florenta, Best Western Grand Hotel Adriatico Florenta se afla in apropierea unor atractii turistice celebre cum ar fi Ponte Vecchio, Duomo si Galeriile Uffizi. Oaspetii acestui hotel vor beneficia de un mic dejun in regim de bufet suedez iar la parter se afla in bar si doua restaurante care servesc mancaruri cu specific italian si international.
Printre dotarile hotelului se numara sapte sali de intalniri de afaceri, un magazin de suveniruri, acces la internet si servicii de babysitting. Best Western Grand Hotel Adriatico Florenta are si o parcare foarte mare ce sta la dispozitia oaspetilor aflati in vacanta aici in mod gratuit. Gara Santa Maria Novella se afla la o distanta ce poate fi strabatuta lejer pe jos. Distanta dintre acest hotel si aeroportul din Pisa poate fi strabatuta in aproximativ o ora.
Cele 119 camere de la Best Western Grand Hotel Adriatico Florenta sunt decorate foarte frumos pentru a oferi un confort sporit turistilor ce aleg sa rezerve cazare la hotel. Camerele sunt confortabile si au aer conditionat, tv prin cablu, mini-bar, filtru de cafea, internet si alte dotari ce au rolul de a face sederea oaspetilor cat mai placuta.
Best Western Grand Hotel Adriatico Florenta degaja liniste prin ambianta sa. Personalul este deschis si dornic sa stea la dispozitia turistilor, iar decorul modern si gradina interioara sunt de-a dreptul extraordinare. Fiind situat in centrul orasului, hotelul este alegerea perfecta pentru cei care vor sa viziteze obiectivele turistice de aici, vor sa mearga la shopping sau doresc sa se cazeze intr-o zona cu multe baruri si restaurante elegante.
Dotarile de la Best Western Grand Hotel Adriatico Florenta
Hotelul Best Western Grand Hotel Adriatico Florenta dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.