
Best Western Hotel Palazzo Ognissanti Florenta
Descriere Best Western Hotel Palazzo Ognissanti Florenta
Acest hotel din Florenta se afla intre Maso Finiguerra si Borgo Ognissanti. Pentru a ajunge la obiective turistice celebre de la Palazzo Ognissanti cum ar fi Piata Via Tornabuoni si Via Della Vigna Nuova dureaza numai cateva minute. Oaspetii pot lua cina la restaurantul cu specific toscan, pot servi micul dejun in sala special destinata acetui scop sau se pot relaxa in zonele frumos amenajate din cadrul hotelului.
Pe langa faptul ca se afla aproape de Ponte Vecchio si alte obiective turistice din Florenta, Hotel Palazzo Ognissanti se afla aproape si de principala gara din oras dar si de Aeroportul Vespucci, aflat la numai 15 minute distanta. Personalul hotelului va poate oferi asistenta in inchirierea unei masini sau pentru a achizitiona diferite tururi ale atractiilor turistice.
Cele 44 de camere de la Hotel Palazzo Ognissanti Floranta sunt foarte bine izolate fonic si au in dotare, mini bar, tv prin satelit, internet, telefon, un design placut pe tente galbene si crem, iar cateva dintre camere au balcoane cu privelisti foarte frumoase.
Hotel Palazzo Ognissanti Firenze a trecut printr-un amblu proiect de renovare ce a durat doi ani de zile pentru a fi un hotel elegant si modern de patru stele in inima orasului Florenta. Acest hotel ce dateaza din secolul al 19-lea are un personal cu o calificare excelenta, ce sta la dispozitia turistilor. Zonele libere din cadrul hotelului sunt confortabile si ofera un cadrul excelent de relaxare alaturi de prieteni.
Dotarile de la Best Western Hotel Palazzo Ognissanti Florenta
Hotelul Best Western Hotel Palazzo Ognissanti Florenta dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.