RHO Hotel
Descriere RHO Hotel
Situat in centrul orasului, Rho Hotel ofera acces usor la principalele zone comerciale si turistice din Amsterdam. Aceasta proprietate este convenabil situata in Amsterdam-Centrum de unde se poate ajunge cu usurinta la mai multe puncte de interes din oras.
Hotelul Rho dispune de un serviciu de receptie deschis 24 de ore, precum si de un serivicu de depozitare a bagajelor, un birou de turism si ofera spre inchiriere biciclete pentru cei care doresc sa viziteze orasul pe doua roti. Internetul wireless este disponibil in hotel, ceea ce inseamna ca nu veti avea nici o problema in a ramane conectat in permanenta la realitatea din mediul online. Personalul multilingv al hotelului va fi disponibil sa va recomande restaurante si sa va asiste in organizarea sejurului dumneavoastra in Amsterdam.
Camerele moderne au o baie privata, articole de toaleta gratuite si un frigider. Un uscator de par, un televizor si un ventilator de tavan pot fi gasite in fiecare camera.
Oaspetii se pot bucura de un mic dejun tip bufet in fiecare dimineata, inainte de o zi de vizitare a obiectivelor turistice din zona. Barul din cadrul hotelului este locul perfect pentru a savura o bautura inainte de a explora viata de noapte din jurul hotelului.
Atractii din Amsterdam, cum ar fi Casa Muzeala Rembrandt sau Universitatea din Amsterdam, sunt la distanta de mers pe jos de Hotelul Rho. Exista o multime de restaurante excelente care servesc preparate din bucataria locala si internationala in zona inconjuratoare.
Dotarile de la RHO Hotel
Hotelul RHO Hotel dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.