Marti Myra Hotel Kemer

  • 5 stele
  • Kemer
  • 0 km
  • 0 €
  • Tekirova
  • turist
  • turist
  • turist

Descriere Marti Myra Hotel Kemer

Marti Myra Hotel Kemer este un hotel din Tekikova, Kemer cu iesire la Marea Mediterana unde turistii se pot bucura de o vacanta linistita pe litoral si pot vizita marea majoritate a atractiilor turistice, istorice si culturale din zona. In zona in care se afla Marti Myra Hotel Kemer turistii au acces si la o multime de restaurante, magazine si tot felul de posibilitati de petrecere a timpului liber. La Marti Myra Hotel Kemer se poate ajunge foarte usor cu masina unde turistii beneficiaza de parcare gratuita din partea hotelului.

Camerele de la Marti Myra Hotel Kemer sunt moderne si au un grad inalt de confort. Toate sunt pentru nefumatori si au aer conditionat. Toate camerele de la acest hotel au seif, televizior, telefon, minibar si bai proprii cu cada si uscator de par. Toate dotarile din camere hotelului sunt de cea mai inalta calitate si confera o eleganta deosebita acestui hotel de cinci stele de pe litoralul din Turcia.

Acest hotel foarte modern ofera multe facilitati turistilor care aleg sa-si petreaca aici vacanta la mare. Printre dotarile hotelului se numara o piscana interioara, o sauna, teren de tenis, centru de spa si multe altele. Marti Myra Hotel Kemer ofera oaspetilor si servicii terapeutice, masaj sau o sala de forta unde oaspetii se pot mentine in forma. Hotelul ofera de asemenea si un restaurant all inclusive unde turistii pot servi preparate din bucataria turceasca si internationala. Marti Myra Hotel Kemer ofera room service si receptia este deschia 24 de ore pe zi.

Cazare Kemer

Dotarile de la Marti Myra Hotel Kemer

Hotelul Marti Myra Hotel Kemer dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.

  • Wireless
  • Piscina
  • Televizor
  • Cafea
  • Aer Conditionat
  • Sala de Fitness
  • Frigider
  • Bar
  • Camere Fumatori
  • Seif
  • Room Service
  • Animale de Companie
  • Loc de Joaca
  • Mic Dejun Inclus
  • Restaurant
  • Parcare Gratis
  • Sala de Conferinte
  • Lift

Intrebari frecvente

Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.

In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.

Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.

Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?

Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.

In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.

Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.