Club Phaselis Hotel Kemer

  • 5 stele
  • Kemer
  • 0 km
  • 0 €
  • P K 5
  • turist
  • turist
  • turist

Descriere Club Phaselis Hotel Kemer

Acest hotel din Kemer este situat in Goynuk, foarte aproape de orasul Kemer si de plajele superbe la Marea Mediterana din zona. Club Phaselis Hotel Kemer se afla destul de bine amplasat si din punctul de vedere al celor care doresc sa viziteze o serie din atractiile turistice si istorice ale zonei Antalya. La Club Phaselis Hotel Kemer se ajunge usor cu masina iar cei care sosesc aici cu avionul trebuie sa stie ca hotelul se afla la aproximativ o ora de Aeroportul International Antalya. Oaspetii se pot si plimba pe jos pentru a vizita o serie de atractii si obiective turistice din zona.

Camerele acestui hotel ofera o gama de dotari si o priveliste deosebita asupra zonei din jurul hotelului. Camerele de la Club Phaselis Hotel Kemer au minibar, televizor cu semnal prin satelit, telefon si bai proprii cu dus, cada si uscator de par. Toate camerele de la Club Phaselis Hotel Kemer sunt dotate cu aer conditionat si au mobilier si decoratiuni intr-un stil foarte modern si practic.

Club Phaselis Hotel Kemer are un spa propriu unde turistii se pot bucura de un jacuzzi, un hamam traditional turcesc si o sauna. Turistii care au un stil mai activ pot profita in vacanta lor la Club Phaselis Hotel Kemer de terenurile de tenis, cele de mini fotbal, terenul de tras cu arcul, o pista de jogging, cursuri de gimnastica si fitness si multe altele. Pe langa toate aceste servicii turistii pot beneficia si de acces la internet, o scoala de scufundari si masaj. Club Phaselis Hotel Kemer ofera turistilor cazati aici si un salon, un centru de cumparaturi, un cabinet medical, o sala de calculatoare si servicii de spalatorie si inchirieri de masini.

Cazare Kemer

Dotarile de la Club Phaselis Hotel Kemer

Hotelul Club Phaselis Hotel Kemer dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.

  • Wireless
  • Piscina
  • Televizor
  • Cafea
  • Aer Conditionat
  • Sala de Fitness
  • Frigider
  • Bar
  • Camere Fumatori
  • Seif
  • Room Service
  • Animale de Companie
  • Loc de Joaca
  • Mic Dejun Inclus
  • Restaurant
  • Parcare Gratis
  • Sala de Conferinte
  • Lift

Intrebari frecvente

Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.

In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.

Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.

Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?

Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.

In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.

Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.