Augusto's Copacabana Hotel
Descriere Augusto's Copacabana Hotel
La Augusto's Copacabana Hotel, turistii se pot delecta si bucura de toate dotarile si confortul, fiind in acelasi timp situati intr-o locatie excelenta, in centrul zonei turistice a orasului Rio de Janeiro. Acest hotel de 3 stele din Rio de Janeiro este la numai cateva strazi distanta de plaja asa ca turistii cazati aici nu vor duce lipsa de soare si nisip fin. Restaurantele si barurile din zona Copacabana sunt garantia faptului ca nu veti resimti lipsa ofertelor de a petrece timpul liber atat pe timpul zilei cat si de-a lungul noptii.
In fiecare dimineata, Augusto's Copacabana Hotel isi incepe programul cu un mic dejun copios inclus in pretul camerei. Dupa micul dejun puteti merge in lounge-ul hotelului sau la piscina pentru cateva momente de relaxare. Hotelul dispune si de o sala de fitness care sta la dispozitie celor care aleg cazare aici. In camere veti gasi uscator de par, un seif si un mini bar. Accesul wireless la internet este pus la dispozitia turistilor in mod gratuit, la fel ca si televiziunea prin cablu si serviciile de telefonie locala. Ziele toride din Rio de Janeiro sunt mult mai suportabile la Augusto's Copacabana Hotel intrucat fiecare camera a acestui hotel dispune de instalatie de aer conditionat.
Se spune ca nicio zi petrecuta in Rio de Janeiro nu este plictisitoare. Augusto's Copacabana Hotel este situat foarte aproape de plaja si in zona se gasesc o multime de restaurante care servesc mancaruri traditionale braziliene. Din oferta de localuri de aici nu lipsesc nici cele cu specific international asa ca optiunile pentru a lua masa in jurul hotelului sunt chiar foarte diverse.
Dotarile de la Augusto's Copacabana Hotel
Hotelul Augusto's Copacabana Hotel dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.