Westin Grand Hotel Munchen
Descriere Westin Grand Hotel Munchen
Acest hotel de cinci stele din Munchen ofera turistilor ce aleg sa se cazeze aici doua restaurante, o terasa, un bar si un centru spa cu o suprafata de 1500 de metri patrati. Piscina interioara foarte mare si sala de fitness deschisa non-stop se afla la dispozitia turistilor cazati la Westin Grand Hotel Munchen.
Camerele de la Westin Grand Hotel Munchen au toate televizor modern cu ecran plat dar si bai foarte elegante decorate cu marmura, unde turistii vor gasi halate si produse de toaleta de inalta calitate. La etajul 23 al hotelului se afla Executive Club Lounge unde membrii Westin pot beneficia de servicii aditionale. Hotelul are o pozitionare buna, fiind situat la 10 minute de mers cu metroul de Stachus, in centrul orasului Munchen.
Restaurantul Zen de la Westin Grand Hotel Munchen are specific asiatic iar preparatele sunt gatite chiar in fata clientilor, realizandu-se astfel un adevarat spectacol. La taverna Paulaner Wirtshaus, cel de-al doilea restaurant al hotelului se poate servi mancare cu specific bavarez. Barul plin de stil Ducktails serverste o gama variata de bauturi iar turistii se pot relaxa in compania unui pahar din cea mai buna bere bavareza si pe terasa exterioara a hotelului.
Statia de metrou Arabellapark se afla la doar 5 minute de mers pe jos de Westin Grand Hotel Munchen iar la sase statii distanta se gaseste celebra Piata Karlsplatz. Exista trenuri directe S-Bahn spre Gara Centrala din Munchen si de acolo catre Aeroportul International.
Dotarile de la Westin Grand Hotel Munchen
Hotelul Westin Grand Hotel Munchen dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.