Hotel Byblos Dubai
Descriere Hotel Byblos Dubai
Situat in Dubai in zona Al Barsha, Byblos Hotel este aproape de Jebel Ali Race Course, Emirates Golf Club, Dubai Marina si de asemenea in apropiere sunt Dubai College si Universitatea Americana din Dubai.
Byblos Hotelul are o piscina in aer liber, un club de sanatate, precum si o baie de aburi. Zonele publice sunt dotate cu acces wireless si prin cablu la internet de mare viteza (pentru acest serviciu se aplica taxe suplimentare). Facilitati de afaceri la aceasta proprietate de 4 stele includ un centru de afaceri, o sala de sedinte si posibilitatea de inchirieri auto sau limuzine pentru plimbari prin oras. Optiunile de servit o gustare delicioasa de la acest hotel prietenos includ o cafenea si un bar cu lounge. Personalul poate oferi servicii de concierge si asistenta turistica plus ajutor in rezervarea de bilete sau excursii.
Facilitati suplimentare includ un club de noapte, servicii de spa si o sauna. Oaspetii au acces gratuit la un serviciu de transfer in zona pe o raza de 2 km. Parcare cu valet si parcare auto sunt oferite gratuit. Proprietatea a desemnat zone pentru fumat asa ca fumatorii nu se vor simti marginalizati.
Camere de la acest hotel sunt dotate cu balcoane. Toate cele 152 de camere de la Hotelul Byblos au aer conditionat si includ ca dotari uscatoare de par si minibar. Paturile au saltele de cea mai buna calitate si lenjerie de pat premium. Pentru un cost suplimentar, oaspetii pot folosi internet wireless in camera si acces la internet prin cablu de mare viteza. Televizoare LCD de 42 inch sunt echipate cu canale prin satelit premium. Toate camerele ofera birouri, seifuri, si telefoane. Baile private din camera au dus / cada, halate de baie, uscatoare de par, si papuci. Facilitati suplimentare includ ziare gratuite si apa imbuteliata gratuita. In plus, facilitatile disponibile la cerere includ masaj si de fier de calcat in camera plus mese de calcat.
Dotarile de la Hotel Byblos Dubai
Hotelul Hotel Byblos Dubai dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.