Al Murooj Rotana Dubai
Descriere Al Murooj Rotana Dubai
Al Murooj Rotana Dubai este un hotel de lux de 5 stele situat in apropiere de Burj Khalifa. O oaza de lux si glamour in centrul orasului Dubai, Al Murooj Rotana este situat la o aruncatura de bat de cel mai inalt zgarie-nori din lume, Burj Khalifa, ceea ce face din acest hotel o alegere perfecta pentru cei care vor sa se afle in centrul actiunii atunci cand viziteaza orasul Dubai. Hotelul este in imediata apropiere a Dubai Mall si Dubai World Trade Center.
Cei veniti la Dubai si pentru shopping, pot vizita cele aproximativ 1.200 de magazine de la Dubai Mall, iar cei care nu sunt hotarati sa faca cumparaturi pot vizita Dubai Aquarium situate la cel mai de jos etaj din Dubai Mall, aquarium care are 33.000 de animale marine. Daca nu ti-e frica de inaltimi, puntea de observatie de la etajul 148 al cladirii Burj Khalifa ofera vederi incredibile si se poate ajunge la intrare mergand pe jos de la intrarea in hotel.
In ceea ce priveste mancarea puteti sa alegeti din cele 5 restaurante si cafenele internationale, puteti sa va mentineti in forma maxima la centrul de fitness care este dotat cu aparatura de ultima generatie sau puteti inota in piscina incalzita situata in aer liber. Transferul gratuit la aeroport este asigurat pentru cei care aleg cazare in Dubai aici, iar personalul foarte apreciat de vizitatori este mereu la dispozitia dumneavoastra pentru a face sederea la Al Murooj Rotana cat mai placuta cu putinta.
Cele 247 de camere si apartamente spatioase ale hotelului sunt decorate in stil contemporan, cu tonuri calde de pamant, si mai multe au vederi superbe spre oras. Ele ofera tot luxul si avantajele la care te-ai putea astepta de la un hotel de cinci stele, de la televizoare cu ecran plat si WiFi pana la halate, papuci si minibar complet aprovizionat.
Dotarile de la Al Murooj Rotana Dubai
Hotelul Al Murooj Rotana Dubai dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.