Buddha-Bar Hotel Budapesta Klotild Palace
Descriere Buddha-Bar Hotel Budapesta Klotild Palace
Amplasat in districtul V. (Belvaros-Lipotvaros), Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace este locul perfect pentru cazare in timp ce va aflati in Budapesta. Cu Muzeul National Maghiar, Rudas Baile si Dohany Sinagoga, toate accesibile pe jos, hotelul este locul perfect pentru explorarea obiectivelor turistice. Unele dintre facilitatile premium de la acest hotel modern de 5 stele sunt acces Wi-Fi gratuit, un centru de spa & wellness si un centru de fitness.
Buddha-Bar ofera un serviciu de receptie deschis 24 de ore, precum si o baie de aburi, parcare cu valet si un etaj executiv. Pentru un plus de confort, exista in incinta si un cafe-bar, room service 24 de ore si servicii de masaj. Personalul multilingv al hotelului va fi disponibil sa va recomande restaurante si sa va asiste in organizarea sejurului dumneavoastra in Budapesta.
Hotelul dispune de 102 camere, fiecare dotate cu docking station pentru iPod, televiziune prin cablu / satelit si un mini-bar. Camerele includ toate o baie privata cu cada si halate de baie pufoase.
Admirati frumusetile orasului in timp ce savurati o bautura la barul din cadrul hotelului, sau gustati specialitati asiatice in restaurantul hotelului. Pentru cei care prefera sa manance afara, zona inconjuratoare are mai multe baruri si restaurante care servesc o selectie de mancaruri variate.
Hotelul se afla la o plimbare de 10 minute de statia de metrou Astoria, si este oferit un serviciu de transfer de la aeroport. Personalul de la receptie este foarte calificat si va fi capabil in a va ajuta la organizarea si rezervarea de excursii si activitati in timpul sejurului dumneavoastra in Budapesta.
Dotarile de la Buddha-Bar Hotel Budapesta Klotild Palace
Hotelul Buddha-Bar Hotel Budapesta Klotild Palace dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.