Grand Hotel Casselbergh Bruges
Descriere Grand Hotel Casselbergh Bruges
Situat in inima orasului, Grand Hotel Casselbergh Bruges ofera acces usor la principalele zone comerciale si turistice din Bruges. Unele dintre caracteristicile premium de la acest hotel de 4 stele includ Wi-Fi gratuit, o baie de aburi turceasca si un centru de spa & wellness.
Grand Hotel Casselbergh Bruges ofera o gama larga de facilitati ultra-moderne si indispensabile unui grad ridicat de confort, inclusiv o sauna si un centru de fitness. Acesta ofera facilitati pentru familii; ca parte a acestor servicii se pot enumera babysitting / servicii pentru copii si patuturi care pot fi amplasate in camere. In plus, personalul multilingv este fericit sa ofere sfaturi despre atractiile din zona, asigurand o sedere placuta in Bruges.
Camerele cu aer conditionat de la Casselbergh includ articole de toaleta gratuite, un mini-bar si facilitati de ceai si cafea. Fiecare camera are un seif pentru laptop, un televizor cu ecran plat si o zona de relaxare.
In cadrul Grand Hotel Casselbergh se afla si un bar care este un loc convenabil pentru oaspetii care doresc sa se relaxeze cu o bautura inainte de cina. Oaspetii au de asemenea posibilitatea de a incerca unul dintre diversele baruri si restaurante din zona.
Grand Hotel Casselbergh Brugge este la o plimbare de cinci minute de Markt, Brugge Stadsschouwburg si Belfort. Pentru cei carora le place ciclismul, hotelul ofera un serviciu de inchiriere de biciclete.
Dotarile de la Grand Hotel Casselbergh Bruges
Hotelul Grand Hotel Casselbergh Bruges dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.