Regent Hotel Berlin
Descriere Regent Hotel Berlin
Acest hotel ofera un amestec intre locatia unica si istoria sa bogata, dorind sa combine niste servicii de exceptie cu un confort extraordinar. Regent Hotel Berlin face tot posibilul sa imbine istoria unei arhitecturi gratioase cu luxul discret si exclusivist al traditiei orasului.
Camerele elegante au privelisti spre Gendarmenmarkt, una dintre cele mai frumoase piete din Berlin, intr-o parte si spre o gradina interioara pe cealalta parte. Secretul succesului pentru Regent Hotel Berlin este ca reuseste sa faca turistii cazati aici sa se simta ca acasa. Regent Hotel Berlin este un loc in care vechea si noua Europa se contopesc cu usurinta.
La restaurantul de lux al hotelului, Fischers Fritz, bucatarul sef Christian Lohse ofera specialitati din peste si fructe de mare. Acest chef aclamat unanim de tot cristicii, a fost premiat cu o stea Michelin la numai sase luni dupa ce a fost deschis restaurantul si a continuat sa-i incante cu creatiile sale pe cei care aleg sa serveasca masa la restaurantul de la Regent Hotel Berlin. In noiembrie 2007, o a doua stea Michelin a fost acordata acestui restaurant, pentru a rasplati performantele acestui bucatar sef. Exista doar 80 de restaurante in intreaga lume care au mai mult de doua stele Michelin. Asadar Fischers Fritz este cu siguranta o experienta culinara de lux.
cele 195 de camere si apartamente beneficiaza de o combinatie intre design clasic si materiale de lux, oferind confort si liniste intr-un mix electrizant de culori calde, mobilier Biedermeier si servicii de lux. Prin folosirea materialelor extravagante cum ar fi marmura si dotari speciale, baile din camerele de la acest hotel de lux au devenit o oaza de relaxare.
Dotarile de la Regent Hotel Berlin
Hotelul Regent Hotel Berlin dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.