
Best Western Pythagorion Hotel Atena
Descriere Best Western Pythagorion Hotel Atena
Ca la un hotel de prima mana din Atena, exista o multime de atractii in jur pentru ca sederea unui turist sa fie foarte placuta. Best Western Pythagorion Hotel Atena se afla aproape de zona Plaka, vechiul cartier al Atenei, Acropole, Partenon si Piata Syntagma.
Acces usor de la Best Western Pythagorion Hotel Atena spre orice punct din oras este posibil datorita garii din apropiere. Hotelul se afla foarte de aproape de unele dintre cele mai importante obiective turistice din lume. Acropole si Partenon se afla la aproximativ doi kilometri de hotel.
Inca de la ntrarea in Best Western Pythagorion Hotel Atena, oaspetii sunt intampinati de lobby-ul de marmura al hotelului si de receptia deschisa 24 de ore pe zi. Micul dejun sub forma de bufet suedez este inclus in pretul camerei. Hotelul are si un bar dar in zona exista multe alte baruri si restaurante. Turistii care viziteaza Atena in interes de afaceri pot folosi sala pentru intalniri ce poate gazdui pana la 40 de persoane. Toate cele 56 de camere sunt dotate cu aer conditionat si au fost decorate foarte frumos. Accesul la internet este disponibil in cadrul hotelului. Exista in camere si minibar, seif sau telefon.
Best Western ythagorion Hotel Atena este membru al grupului Best Western, gazduit intr-o cladire moderna dintr-o zona comerciala. Hotelul este situat in apropiere de Teatrul National. Cladirea de sapte etaje care gazduieste hotelul a fost complet renovata in anul 2004.
Dotarile de la Best Western Pythagorion Hotel Atena
Hotelul Best Western Pythagorion Hotel Atena dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.