Eden Hotel Amsterdam

  • 3 stele
  • Amsterdam
  • 0.7 km
  • 63 €
  • Amstel 144, Grachtengordel-Zuid, Amsterdam, Olanda
  • turist
  • turist
  • turist

Descriere Eden Hotel Amsterdam

Situat in inima orasului, Eden Hotel Amsterdam ofera acces facil la populare zone comerciale si turistice din Amsterdam. Aceasta proprietate la moda este situata ideal in centrul orasului Amsterdam.

Eden Amsterdam ofera depozit de bagaje, un serviciu de concierge si inchiriere de biciclete. O conexiune la internet este oferita pentru acei clienti care doresc sa ramana on-line si sa poata verifica emailul atunci cand calatoresc in Amsterdam. In plus, personalul multilingv este fericit in a oferi sfaturi si informatii turistice pentru cei cazati aici, asigurand o sedere cat mai placuta in Amsterdam.

Camerele de la Eden Hotel Amsterdam - Hampshire Eden sunt moderne si ofera facilitati premium, inclusiv articole de toaleta de lux. Fiecare are un TV cu ecran plat, articole de toaleta gratuite si filme in camera.

Restaurantul Eden Hotel Amsterdam Amstel este disponibil pentru mic dejun, oferind oaspetilor cu o experienta culinara placuta, nu departe de camera lor. Alternativ, exista o selectie de optiuni de a lua masa, in imediata apropiere a hotelului.

Atractii din Amsterdam, cum ar fi Universitatea din Amsterdam si Muzeul Rembrandt, sunt la mica distanta de mers pe jos de Eden Hotel Amsterdam Amstel. Hotelul este, de asemenea, situat in apropiere de institutii bine-cunoscute din zona, plus Palatul Regal din Dam Square, Piata Dam si de Wallen sunt la o plimbare de 20 de minute.

Cazare Amsterdam

Dotarile de la Eden Hotel Amsterdam

Hotelul Eden Hotel Amsterdam dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.

  • Wireless
  • Piscina
  • Televizor
  • Cafea
  • Aer Conditionat
  • Sala de Fitness
  • Frigider
  • Bar
  • Camere Fumatori
  • Seif
  • Room Service
  • Animale de Companie
  • Loc de Joaca
  • Mic Dejun Inclus
  • Restaurant
  • Parcare Gratis
  • Sala de Conferinte
  • Lift

Intrebari frecvente

Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.

In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.

Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.

Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?

Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.

In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.

Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.