Doubletree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Descriere Doubletree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Situat in centrul orasului Amsterdam si la cativa pasi de cele mai importante atractii ale orasului, Doubletree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station ofera camere confortabile si ofera early check-in, un etaj executiv si un centru de fitness. Oferind, de asemenea, un cafe-bar, hotelul asigura o sedere foarte placuta in Amsterdam.
Hotelul dispune de 553 camere si a fost recent renovat. Exista o varietate de facilitati pe care calatorii sunt invitati sa foloseasca, inclusiv scaune inalte, babysitting / servicii pentru copii si sali de sedinte. In plus, personalul multilingv este mai mult decat fericit in a oferi informatii turistice, asigurand o sedere placuta in Amsterdam.
Senzatia de lux din fiecare camera de la Doubletree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station este sporita de facilitati, cum ar fi articole de toaleta de lux, mini-baruri si dusuri cu presiune mare. Baile individuale ofera papuci, articole de toaleta gratuite si halate de baie.
Restaurantul de prima clasa al hotelului ofera o experienta culinara superioara cu o gama larga de preparate internationale ce abia asteapta sa fie incercate. Alternativ, exista o multime de optiuni de alimentare din zona.
DoubleTree este situat ideal pentru a descoperi Amsterdam cu Warmoesstraat si Damrak doar o scurta plimbare. De Wallen, linia de aparare de la Amsterdam si Nederlands Scheepvaartmuseum sunt fiecare la o plimbare de 20 de minute.
Dotarile de la Doubletree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Hotelul Doubletree by Hilton Amsterdam Centraal Station dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.
-
Wireless
-
Piscina
-
Televizor
-
Cafea
-
Aer Conditionat
-
Sala de Fitness
-
Frigider
-
Bar
-
Camere Fumatori
-
Seif
-
Room Service
-
Animale de Companie
-
Loc de Joaca
-
Mic Dejun Inclus
-
Restaurant
-
Parcare Gratis
-
Sala de Conferinte
-
Lift
Intrebari frecvente
Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.
Cum stiu ca rezervarea mea s-a efectuat cu succes?
In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.
Pot anula o rezervare dupa ce am efectuat-o?
Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.
Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?
Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.
Care e diferenta dintre camere twin sau duble?
In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.
Am anumite nevoi speciale. Pot contacta direct hotelul?
Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.