Hilton Molino Stucky Venetia

  • 5 stele
  • Venetia
  • 2.5 km
  • 114 €
  • Giudecca 810, Insula Giudecca, Venetia, Italia
  • turist
  • turist
  • turist

Descriere Hilton Molino Stucky Venetia

Dispunand de o piscina pe acoperis uimitoare, cu vederi spre oras si canal, acest hotel unic este situat intr-o moara renovata unde se producea faina si se mandreste cu cel mai mare spa din Venetia. Aceasta proprietate este convenabil situata in Dorsoduro.

Hilton Molino Stucky Venetia ofera o gama larga de facilitati foarte moderne, inclusiv un jacuzzi, Wi-Fi gratuit si o sauna. In plus, exista o baie de aburi, un centru de fitness si un serviciu de transfer gratuit spre diferite zone. In plus, personalul multilingv este dornic in a oferi sfaturi, asigurand o sedere cat mai placuta in Venetia.

Camerele de la Hilton Molino Stucky sunt bine dotate si includ toate elementele esentiale, cum ar fi articole de toaleta gratuite, filme in camera si un mini-bar. Fiecare are un TV cu ecran plat cu canale prin satelit si o baie privata.

Turistii se pot bucura de o masa la restaurantul elegant de la Hilton Molino Stucky Hotel Venetia, care ofera preparate din bucataria italiana si locala dar si din cea internationala. Room service este disponibil non-stop, si o mare varietate de optiuni de luat masa pot fi, de asemenea, gasite in imediata proximitate a hotelului.

Hilton Molino Stucky Venezia este la doar un minut de mers pe jos de Stazione Marittima. In plus, mai multe destinatii turistice sunt si ele foarte usor accesibile.

Cazare Venetia

Dotarile de la Hilton Molino Stucky Venetia

Hotelul Hilton Molino Stucky Venetia dispune de o serie intreaga de dotari si amenajari oferind turistilor care rezerva cazare aici urmatoarele servicii.

  • Wireless
  • Piscina
  • Televizor
  • Cafea
  • Aer Conditionat
  • Sala de Fitness
  • Frigider
  • Bar
  • Camere Fumatori
  • Seif
  • Room Service
  • Animale de Companie
  • Loc de Joaca
  • Mic Dejun Inclus
  • Restaurant
  • Parcare Gratis
  • Sala de Conferinte
  • Lift

Intrebari frecvente

Mai jos gasiti cateva raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de rezervarile online la hoteluri.

In momentul in care finalizati rezervarea la hotel printr-unul dintre partenerii nostri care va ofera cel mai convenabil pret va va trimite un email de confirmare a rezervarii. Pastrati acest email pentru referinte viitoare.

Posibilitatea de a anula o rezervare fara costuri aditionale depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Exista rezervari ce pot fi anulate gratuit pana la o anumita data, apoi pot fi anulate contra unei sume (de obicei contravaloarea primei nopti de cazare). Exista insa si rezervari ce nu pot fi anulate fara a pierde toata suma platita. De obicei daca platit in avans fara posibilitatea de anulare puteti beneficia de un pret mult mai avantajos pentru rezervare. Pentru a putea sti ce fel de rezervare faceti trebuie sa fiti atenti la conditiile rezervarii in momentul in care o efectuati.

Cand platesc contravaloarea camerei sau a serviciilor de cazare?

Acest lucru depinde de la hotel la hotel sau de la partener la partener. Puteti rezerva camere cu plata in avans beneficiind de un pret mai bun, sau puteti rezerva o camera si puteti plati la receptia hotelului. Diferitele tipuri de plata a rezervarilor sunt specificate in momentul rezervarii. Exista si rezervari unde sunteti nevoiti sa introduceti datele de card, insa nu platiti nimic decat in caz de neprezentare cand se retrage de obicei contravaloarea primei nopti de cazare.

In general camera twin are doua paturi single, iar camera dubla are un pat dublu.

Dupa rezervare puteti lua legatura cu hotelul si puteti intreba daca se pot face anumite modificari asupra rezervarii dumneavoastra cum ar fi adaugarea unui patut de copil, adaugarea unui pat suplimentar, late sau early checkin etc.