Hilton lanseaza un nou brand de clasa medie pe piata hoteliera.


Grupul de hoteluri Home2 Suites by Hilton va incerca sa devina un nume care sa atraga turistii care au nevoie de cazare pentru perioade mai lungi de timp, concept numit  "extended-stay".

Scaderea vanzarilor in industria hoteliera poate cauzeaza precautie si ingrijorare dar Hilton se pare ca deja priveste cu incredere spre vremurile cand criza financiara se va termina si lucrurile vor reveni la normal.

In aceasta dimineata compania a anuntat lansarea, incepand cu aceasta iarna a unui nou nume in familia Hilton. Home2 Suites by Hilton doreste sa acopere cererea in crestere din piata turistilor care cauta cazare pentru perioade lungi cu preturi in jur 90 USD pe noapte. Compania se lauda ca deja a primit spre aprobare zece cereri de construire a unor hoteluri noi sub numele abia lansat. La prezentarea noului concept, presedintele grupului Hilton a declarat ca in vremuri economice tulburi, dezvoltatorii din industria hoteliera isi intorc fata spre brand-urile puternice si cu traditie, in care pot avea incredere si care sunt sustinute de programe de fidelizare a consumatorului de turism cum este "Hilton Hhonors" sau de programe puternice de sustinere a vanzarilor prin strategii globale de marketing si e-bussines. Phil Cordell, director in cadrul Hilton Hotels Corporation, a declarat ca Hilton a luat in considerare conceptul unui "extented-stay" de clasa medie, inca din urma cu un an. "Mereu suntem deschisi spre oportunitatile de a oferi produsul potrivit pentru segmentul de piata potrivit. Multi dintre competitorii nostri nu incearca sa se diferentieze. Noi credem ca este momentul potrivit pentru ceva nou si inovativ", a declarat acelasi Phil Cordell.

De asemenea a mai adaugat, ca desi nici un segment din piata hoteliera nu este imun la problemele financiare mondiale, cel de "extended-stay" este cel mai bine protejat de criza prin care trece economia.

Hotelurile Home2 Suites, ultima aparitie in familia de brand-uri Hilton, vor avea urmatoarele caracteristici:

  1. Un design complet nou care sa-i incante pe oaspeti inca de la sosire si care sa fie reflectat in intregul hotel si in jurul acestuia
  2. "Oaza”, o zona extinsa de relaxare si socializare, cu mese comune si separeuri, spalatorie si camere pentru diverse activitati de recreere.
  3. Mai multe servicii si facilitati cum ar fi: mic-dejun continental, sala de fitness, piscina, terasa, gratar in aer liber etc.
  4. Camere cu design inovativ si mobilier modular ce poate servi ca zona de lucru cu birou, dulap si zona de depozitare.
  5. Costuri de operare cat mai reduse fara a influenta confortul turistului prin folosirea, covoarelor reciclabile, a bateriilor de baie cu senzor sau a bazinelor de toaleta cu doua faze de scurgere a apei.
  6. Toate camerele vor fi dotate cu televizoare cu ecran plat de 42".

Noul brand este vazut ca unul complementar la cel deja existent si de mare succes Homewood Suites. De altfel, director al noului concept a fost numit Bill Duncan, cel care conduce si marca Homewood Suites din cadrul Hilton.

Articole turism